luni, 25 martie 2013

La Ramnicu Valcea



Am fost la concursul Cupa Asociatiei De Sah Valcea. S-a tinut pe data de 23.03.2013-24.03.2013. A fost un turneu cu multe surprize si intoarceri de clasament. Nu ma asteptam sa iau locul II la open general, din 40 de copii, avand in vedere ca au fost jucatori buni. Concursul s-a organizat la Biblioteca Judeteana. In prima runda, am jucat cu Balan Bogdan. Ce usor a fost sa-l bat!

In a doua runda, am jucat cu Badulescu George-Alexandru. A facut o gafa colosala, si de acolo partida am jucat-o cu ochii inchisi. A treia runda insa, ce-o fi zis calculatorul? Ne jucam, ne jucam, dar sa ne punem pe treaba! Am jucat cu Mongescu Victor. Am pierdut cam usor, dar, de! Cine sa fie atent si pentru mine?! Ei, dar am o scuza, eram obosita dupa drumul lung strabatut. A doua zi dis-de-dimineata am jucat cu Firtat Ioan-Alexandru. Desi nu avea categorie, juca bine, dar o combinatie desteapta m-a facut sa castig. In a cincea runda am jucat cu Stoica Vasile Adrian. In jocul de mijloc am ajuns cu o pieasa in avantaj, apoi cu un pion liber spre transformare. Am catigat frumos. In a sasea runda, eheee, nu a fost usoara. Am jucat cu Arsene Marinel. Am facut remiza la intelegere, dupa ce am facut doar 8 mutari. In ultima runda am jucat cu o jucatoare foarte buna, Ciocan Maria Alexandra. Eram convinsa ca pierd, asa ca am decis sa risc. Si riscul meu a dat roade! Am invins-o! Imi propusese remiza cand puteam sa ajung in avantaj, ma gandeam sa accept, dar pot si eu sa castig cu avantaj, desi putea sa complice jocul.                                                                                                                                                                                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu